Wij zijn ons assortiment aan het uitbreiden, hierdoor kan het zijn dat sommige pagina's niet goed werken, onze excuus voor het ongemak.

Klacht of verbetering

Wij doen onze uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, helaas kan het soms gebeuren dat er iets niet naar wens verloopt.

Bent u niet tevreden over een geleverde dienst of product óf heeft u een opmerking of verbeterpunt voor bijv. onze webshop, dienstverlening of klantencontact dan horen wij dit graag! Met uw input zorgen wij samen voor een nog betere service!

Wij vragen u vriendelijk om uw klacht of verbetering kenbaar te maken via onze klantenservice.

Dit kan per e-mail: info@duurzameafbouwmaterialen.nl of schriftelijk naar:

Duurzameafbouwmaterialen.nl
t.a.v. klachtenafhandeling
Diemerschans 5
3432 CV Nieuwegein

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met u op en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@duurzameafbouwmaterialen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.